svētdiena, 2008. gada 28. septembris

Mana blogošanas pieredze

Nu tad kopumā gribētu komentēt savu pieredzi blogos.
Sākotnēji šī pieredze bija diezgan slikta, jo man ir tā, ka nu dikti nepatīk lasīt pamācības un instrukcijas (tās tikai visu sarežģī, manuprāt), līdz ar to pati mēģināju urbties un burtoties tam visam cauri. Nežēlīgi ilgu laiciņu tas prasīja, bet nu kopumā ir šādi:
-Esmu nežēlīgi lielā sajūsmā par JotForm, tas ir kaut kas ģeniāls, jo ātri un vienkārši atvieglo dažādas aptaujas un tamlīdzīgas lietas, līdz ar to uzskatu, ka tā ir baigi labā lieta!
-Sareģistrējos visur, kur vien var (un nevar) un lēnā garā pētīju piedāvājumu. Man dikti patikās tas, ka viss ir savā starpā savienots, līdz ar to nav problēmu sakonektēt, pievienot interesantus rakstus, bildes, video, lietas...
-Man kā dāmai dikti patika visas tās "ekstras" - guestbook, slīdrāde, widgets, tips of the day u.tml. Noteikti vēl rediģēšu dizainu, stilu, jo nu - šitā ir laba lieta! :)
-Sajūsmā esmu arī par karti, tas ir labs veids, kā paskaidrot vai parādīt, kur un kas atrodas... iesakot draugiem, paziņām, dikti forši!
-Diezgan sarežģīti man gāja ar teim podkāstiem, kaut kā tā lietiņa man nav līdz galam skaidra... bet es vēl painteresēšos, jo nu tas jau man sāk iepatikties :)
-Laba lieta man liekas delicious tagi, principā samet visu, ko vien vēlies savā lapā un lasi un skaties, ko vien gribi un kad gribi... principā panākot to, ka pats esi redaktors
-Kaut kādas ķibeles man te ar tiem fontiem notiekās blogā, visu laiku kaut kas ne tā mainās - šis viņiem vēl jāpielabo ;)

Kopumā uzskatu, ka šāds blogs (jeb emuārs) ir nežēlīgi ērts un izdevīgs, bet noteikti tādā gadījumā, ja tiek blogots par kādu vienu konkrētu tēmu vai ieturot vienu kopējo stilu. Mana ideja nākotnē ir izstrādāt šādu lapu ar BTL reklāmu apskati - video, plakātiem, kā arī, manuprāt, ģeniālāko un radošāko reklāmu apskatu + komentāriem. Tas varētu būt interesanti, noderīgi un nākotnē būtu kā lielisks avots dažādām vajadzībām: lai smeltos idejas, lai komentētu u.t.t.

Nav komentāru: